Konkurs za PR menadžera/ku na projektu

Nacionalna koalicija za decentralizaciju je neprofitna, nestranačka organizacija građanskog društva sa sedištem u Nišu, osnovana 2006. godine, od kada promoviše građanski aktivizam, zalaže se za ravnomeran regionalni razvoj i ostvarivanje boljih uslova života u svim zajednicama u Srbiji.

U nameri da se u Srbiji okrenemo aktivizmu sa građanima i aktivizmu koji pokreću sami građani , zajedno sa partnerima CRTA-omORCA-omFondacijom „Jelena Šantić“ i Media i reform centrom Niš, ćemo kroz realizaciju projekta “Tvoje mesto u Srbiji” pružiti podršku lokalnim inicijativama i idejama koje će zajednicu promeniti nabolje.

U svom „pohodu na aktivizam“ želimo da sinergijom ostvarimo čvrste veze između građana i organizacija civilnog društva, što će, verujemo, dovesti do uspešne realizacije inovativnih i konkretnih ideja.

Ako želiš da budeš deo tima koji će raditi na ostvarenju ovih ciljeva kroz komunikaciju ideja i akcija u javnosti, prijavi se na konkurs.

Šta PR treba da radi u okviru svog opisa posla:

  • prikuplja i analizira podatke kroz pres kliping, u saradnji sa pres kliping agencijom i Media i reform centrom Niš
  • prikuplja i kreira bazu medijskih objava prema definisanim ključnim rečima
  • učestvuje u izradi, primeni i revidiranju Komunikacionog i marketing plana na projektu
  • koordinira pripremu svih alata komuniciranja i poruka
  • piše saopštenja za medije i druge vrste pres, PR i promotivnog materijala,
  • osmišljava i organizuje različite vrste javnih događaja, organizuje javne nastupe
  • vodi naloge na stranicama projekta i drustvenim mrežama
  • redovno komunicira sa partnerima na projektu i prikuplja od njih podatke kojima se povećava vidljivost kampanje
  • komunicira sa različitim medijima i organizuje gostovanja
  • daje predloge za unapređenje vidljivosti kampanje

Šta je potrebno da PR ima od iskustva i znanja:

  • minimum 3 godine radnog iskustva u oblasti komunikacija-posebna prednost iskustvo u radu sa organizacijama civilnog društva
  • veštine pismene i usmene komunikacije
  • dobru informisanost i široko opšte znanje
  • dobro poznavanje medijskog i komunikacijskog tržišta u Srbiji
  • odlično poznavanje rada na društvenim mrežama, onlajn oglašavanju
  • razvijene komunikacijske sposobnosti, inicijativnost, proaktivnost
  • sposobnost uspostavljanja mreže kontakata koji su važni za komunikaciju u javnosti
  • visok nivo poznavanja engleskog jezika.

Šta kandidati/kinje mogu očekivati od nas?

  • angažovanje u Nišu na period od minimum 3 godine, uz probni period od 2 meseca i mogućnost angažovanja na neodređeno vreme
  • mogućnost stalnog usavršavanja i učenja
  • rad u podsticajnom okruženju
  • puno radno vreme

Ukoliko ste zainteresovani, posetite ovaj link i popunite formular najkasnije do 15.10.2018.

Uz formular potrebno je da dostavite biografiju i motivaciono pismo.

Proces selekcije se sastoji iz dve faze:
1. Pregleda biografija, formulara i motivacionog pisma
2. Intervjua

Biće kontaktirani samo kandidati koji su ušli u uži krug selekcije.